بایگانی خبر
بهگزارش روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس، جلسهای با حضور استاندار بوشهر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس، سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری، مدیران این معاونت و رئیس بنیاد ملی علم ایران، دکتر هرمزینژاد در سالن جلسات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.
در این نشست، ظرفیتها و دستاوردهای علمی و فناورانه دانشگاه خلیج فارس معرفی شد و زمینه توسعه همکاریهای این دانشگاه با معاونت علمی ریاست جمهوری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
«فراخوان جذب اعضای هیات علمی 1404 از روز یکشنبه 5 بهمن ماه الی روز یکشنبه 19 بهمن 1404 ادامه خواهد داشت و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مهر رضوی به نشانی https://applicant.markazjazb.ir/ درصورت وجود اعلام نیاز متناسب با رشته گرایش خود، در فراخوان ثبت نام نمایند.
در این مرحله فراخوان، ارائه کارت پایان خدمت یا کارت معافیت برای آقایان الزامی است و حداکثر سن شرکت در فراخوان 45 سال خواهد بود.
،به گزارش روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس، در راستای تقویت همکاریهای علمی و فناورانه، نشست مشترکی میان مسئولان دانشگاه خلیج فارس و مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.
در این نشست که دکتر احمد شیرزادی، رئیس دانشگاه خلیج فارس، بر اهمیت تعامل بیشتر دانشگاه و صنعت نفت تاکید کرد.
همچنین؛ مقرر شد از آزمایشگاهها و جلسات تخصصی با اساتید و شرکتهای پارک علم و فناوری خلیج فارس بازدید شود.
در پایان این جلسه، تفاهمنامهای برای همکاریهای مشترک میان دانشگاه و شرکت ملی نفت ایران امضا شد تا زمینه همافزایی ظرفیتهای طرفین فراهم شود.