بیانیه امنیت اطلاعات و سطح خدمات

بیانیه امنیت اطلاعات دانشگاه خلیج فارس

 بیانیه امنیت اطلاعات در جهت حفاظت از شبکه و اطلاعات دانشگاه خلیج فارس در برابر هرگونه تهدید داخلی و خارجی و فراهم کردن محیطی امن برای دسترسی کاربران به اطلاعات عمومی منتشر شده و بهره‌مندی از امکانات و خدمات الکترونیک، در بالاترین سطح امنیتی و مدیریتی دانشگاه خلیج فارس تهیه و پیاده‌سازی شده است.

در این سند نحوه پیاده‌سازی و کنترل‌های امنیتی در بستر اینترنت و تمای بخش‌های پورتال دانشگاه خلیج فارس گردآوری شده‌ و به مرور زمان با ایجاد تغییرات در ساختار و یا توسعه بخش‌های مختلف نکات ذکر شده ویرایش و یا مواردی بر آن‌ها افزوده می‌شود.

در همین راستا دانشگاه خلیج فارس متعهد به رعایت مواردی است موضوعات اصلی آن به شرح زیر می‌باشد:

  • پیاده‌سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات با توجه به الزامات استانداردها
  • تأمین زیرساخت‌‌های لازم جهت پیشگیری از هرگونه تهدید سایبری
  • بررسی امنیت نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها و وب‌سرویس‌های طراحی و استفاده شده
  • تشخیص و تعریف دقیق سطوح دسترسی کاربران
  • آموزش و اطلاع‌رسانی نکات امنیتی برای کارکنان مرتبط با فضای مجازی:
    • گزارش سرقت، خرابی و فاش‌سازی اطلاعات اختصاصی دانشگاه خلیج فارس
    • استفاده از نام کاربری و رمزعبورهای قوی برای ورود بخش‌های مختلف پورتال
    • عدم انتشار اطلاعات محرمانه
    • عدم تغییرات غیرمجاز بر روی داده ها و مستندات دانشگاه خلیج فارس
  • پاسخ‌گویی سریع به حوادث و رخدادهای امنیت اطلاعات
  • کاهش ریسک ناشی از استفاده غیرقانونی از اطلاعات و منابع و جلوگیری از از بین رفتن داده های حساس و حیاتی
  • تدوین اهداف و برنامه‌های اجرایی و کنترل دستیابی به اهداف در زمینه امنیت اطلاعات توسط بخش‌های ذیربط

بیانیه توافق سطح خدمات

 

مراجعین محترم؛

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات درگاه دانشگاه خلیج فارس  به آگاهی مراجعین محترم می رسد:

  • هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط دانشگاه خلیج فارس برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
  • این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روش‌های نظارت و مسئولیت‌های دانشگاه خلیج فارس را در صورت لزوم مشخص می‌کند.

 

مسئولیت و تعهدات:

 

۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش پرسش و پاسخ و یا بخش تماس با ما یا برای ثبت شکایات از طریق سامانه پاسخگویی به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.

۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با رئیس دانشگاه به قسمت و سایر حوزه ها به صفحه ارتباط با مسئولان مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات دانشگاه خلیج فارس و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود.

۳- به محض ثبت درخواست کد رهگیری و رمز برای درخواست کننده ایجاد می شود و از طریق ردیابی نامه در دبیرخانه میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.

۴- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.

۵- در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است از طریق سامانه پاسخگویی یا قسمت تماس با ما در میان بگذارید.