اطلاعیه برگزاری ترم تابستان 1400- 1399

بدین وسیله به اطلاع دانشجویان محترم کارشناسی می رساند، ترم تابستانی 1400 در دانشگاه خلیج فارس برگزار می گردد. تمامی دانشجویان دانشگاه های کشور مجاز به ثبت نام می باشند.
تقویم آموزشی ترم تابستان | |
19/04/1400 الی 26/04/1400 | شروع ثبت نام |
28/04/1400 الی 30/04/1400 | انتخاب واحد |
02/05/1400 الی 05/06/1400 | شروع کلاس ها |
07/06/1400 الی 11/06/1400 | امتحانات |
جدول شهریه (ریال)●●● | |
1،200،000 | شهریه ثابت |
600،000 | شهریه متغیر هر واحد درسی عمومی |
700،000 | شهریه متغیر هر واحد درسی پایه و تخصصی |
700،000 | شهریه متغیر هر واحد درسی عملی |
مقررات و ضوابط:
ضروری است ضوابط و مقررات ترم تابستان به شرح زیر مورد توجه قرار گیرد. بدیهی است مسئولیت عدم رعایت ضوابط و مقررات بر عهده دانشجو می باشد.
- نحوه ثبت نام و لیست دروس متعاقباً از طریق وب سایت دانشگاه خلیج فارس به نشانی pgu.ac.ir اعلام می گردد.
- طول دوره ترم تابستان 5 هفته بدون در نظرگرفتن زمان آزمون است.
- حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان 6 واحد است.
- حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نیست.
- شهریه ترم تابستان پس از انتخاب واحد از دانشجو اخذ می گردد و به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.
- در صورت ثبت نام و عدم مراجعه، انصراف و یا حذف دروس انتخاب شده توسط دانشجو به هر دلیل شهریه واریز شده به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.
- در صورتی که درس یا درس هایی از سوی آموزش دانشگاه به علت حد نصاب نرسیدن حذف گردد. شهریه پرداختی با تایید معاونت آموزشی و پس از طی مراحل اداری توسط مدیریت امور مالی قابل بازگشت خواهد بود.
- دانشجو در انتخاب واحد بایستی دقت نماید که امتحانات پایان ترم دروس انتخابی تداخل زمانی نداشته باشد.
- تمام کلاس ها به صورت غیر حضوری(مجازی) برگزار می گردد.
- دانشجویان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07731222710 تماس حاصل فرمائید.