صفحه اصلی > آموزش > راهنمای سامانه صدور مدرک 
راهنمای سامانه صدور مدرک

راهنمای متقاضیان مدرک دانشگاه خلیج فارس

 


متقاضی گرامی به سامانه صدور مدرک دانشگاه خلیج فارس خوش آمدید به منظور انجام بهتر فرآیند صدور مدرک لطفاً راهنمای زیر را به دقت مطاله فرمائید.

مراحل صدور و ارسال مدرك دانشگاهي

1-برگه ثبت/ويرايش درخواست با دقت پر شود.

2-پر كردن موارد ستاره دار ضروری است.

3-پس از فرستادن درخواست، یک کد رهگیری برای شما تولید می شود آن را یادداشت کنید و تا دریافت مدرک درخواستی نزد خود نگه دارید.

4-پس از گذشت هفت روز اداري از تاريخ درخواست با كد رهگيري، مجددا به سامانه درخواست صدور مدرك مراجعه نموده و نتيجه بررسي كارشناس مربوطه را مشاهده و در صورت نقص مدارک، نسبت به تهیه و ارسال آن اقدام نمایند.

5-در صورت كسري پرونده، مدارك خواسته شده را از طريق پست پيشتاز به اداره دانش آموختگان ارسال نماييد.

6-هزينه هاي اعلام شده را به صورت اينترنتي (با كارت شتاب) پرداخت نماييد. لازم به ذكر است براي پرداخت الكترونيكي رمز دوم كارت بايد فعال باشد. براي فعال سازي رمز دوم به يكي از دستگاههاي خود پرداز بانكها مراجعه فرمائيد.

7-پس از پرداخت هزينه هاي صدور مدرك و در صورت نیاز رفع نواقص پرونده، مدارك درخواستي صادر و به آدرس متقاضي از طریق پست ارسال مي گردد.

8-پس از اطمينان از ارسال مدارك توسط دانشگاه و عدم دريافت آن، با تلفن 07733328891و 07733333194 دفتر پست بوشهر تماس حاصل فرماييد.

9- مدت زمان دریافت دانشنامه، گواهی موقت و سایر مدارک، پس از تکمیل کلیه مدارک 30 روز کاری می باشد.

از همكاري شما سپاسگزاريم.

آدرس پستی : بوشهر، خیابان خلیج فارس- دانشگاه خلیج فارس دبیرخانه آموزش کد پستی: 7516913817

دانش آموخته گرامي ضمن تشكر از جنابعالي براي دريافت مدارك، از طريق سامانه درخواست و صدور مدارك اينترنتي و پستي خواهشمند است با ارائه نظرات، انتقادات و پيشنهادات سازنده خود اين دانشگاه رادر مسير ارتقاي كيفيت خدمت رساني به ارباب رجوع ياري فرمايد.


                                      

                                          ورود به سامانه صدور مدرک

 

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به دانشگاه خلیج فارس تعلق دارد.
آخرین بروز رسانی فروردین 1397