قوانین

1- شرایط غرفه

 

·             غرفه ها در ابعاد 6، 9 و یا 12 متری در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

·             در نظر گرفتن فضای فیزیکی غرفه برای شرکت کنندگان منوط به پرداخت هزینه ثبت نام می باشد.

·             تجهیزات عمومی غرفه شامل یک عدد سه راهی برق، میز و صندلی پلاستیکی در اختیار غرفه دار قرار می گیرد.

·             1 عدد میز و 1 عدد صندلی به غرفه های 6 متری، 2 عدد میز و 2 عدد صندلی به غرفه های 9 متری، 3 عدد میز و 3 عدد صندلی به غرفه های 12 متری تعلق می گیرد.

·             به دلیل ایجاد تناسب و هماهنگی بین غرفه ها، دانشگاه طرح‌های واحدی را برای بنر سردرب غرفه ها پیش‌بینی و اجرا می‌کند؛ بنابراین شرکت‌کنندگان محترم باید از نصب هرگونه نوشته و یا طرح جداگانه‌ خودداری‌نمایند

·             اولویت انتخاب محل غرفه با عنایت به زمان ثبت نام، زمان تکمیل مدارک و زمان واریز وجه تعیین می‌گردد.

·             تبلیغات هر شرکت صرفا محدود به فضای همان غرفه می باشد.

 

 

2- ثبت ‌نام و واریز هزینه ها

 

·             هزینه ثبت نام غرفه های 6 متری 900000 تومان می باشد

·             هزینه ثبت نام غرفه های 9 متری 1250000 تومان می باشد

·             هزینه ثبت نام غرفه های 12 متری 1500000 تومان می باشد

·           هزینه ثبت نام غرفه های 24 متری 2700000 تومان می باشد


·              متقاضیان ثبت‌نام در نمایشگاه می بایست تا پایان روز 30 فروردین ماه 1396 نسبت به ثبت‌نام اینترنتی از طریق این صفحه و واریز هزینه ثبت نام اقدام‌ نمایند.

 

·             لطفا هزینه ثبت نام را به حساب شماره 2642071567 بنام درآمد آزمایشگاه مرکزی دانشگاه خلیج فارس نزد بانک تجارت واریز نمایید.

·             دبیرخانه برگزاری مراسم می تواند درخواست هایی که هزینه ثبت نام را تا تاریخ اعلام شده واریز ننموده اند رد نموده و فضای غرفه را به دیگری واگذار نماید.

·             اعلام کاهش متراژ و یا انصراف از مشارکت، باید حداقل تا 15 روز قبل از افتتاح نمایشگاه به‌صورت رسمی و مکتوب به دبیرخانه اعلام‌گردد. در این صورت پس ازکسر 10 درصد از مبالغ واریزی، دانشگاه نسبت به استرداد 90 درصد باقی‌مانده اقدام خواهدنمود.

·             چنانچه مورد فوق در فاصلة زمانی کمتر از 15 روز تا آغاز زمان افتتاح اعلام‌نگردد، درخواست فوق به هیچ‌وجه پذیرفته نخواهد بود، همچنین اگر از غرفه تخصیص‌یافته در نمایشگاه استفاده نشود، هیچ‌گونه وجهی مسترد نمی‌شود و دبیرخانه مجاز است این غرفه را به دیگران واگذار نماید؛ لذا از شرکت‌کنندگان محترم تقاضا می‌شود قبل از ثبت‌نام تمامی جوانب و شرایط کاری خود را به‌درستی سنجیده، پس از حصول اطمینان از امکانات و مقدورات خود نسبت به ثبت‌نام در نمایشگاه اقدام‌نمایند.

 

3- واگذاری غرفه‌ها

·              دبیرخانه نمایشگاه نقشة محل استقرار غرفة شرکت‌کنندگان را یک هفته قبل از افتتاح نمایشگاه با درج بر روی وبسایت به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رساند.

·              لطفا حداقل 2 روز قبل از افتتاح مراسم نسبت به تجهیز و آماده سازی غرفه های خود اقدام نمایید. حمل تجهیزات در روز افتتاحیه منجر به بی نظمی مراسم می گردد.

·              غرفه داران محترم موظف می باشند در تمام ساعات برپایی نمایشگاه در غرفه خود حضور داشته و پاسخ‌گوی مراجعین باشند.

 

 

4- برگزاری کارگاه های تخصصی

·              شرکت های حاضر در نمایشگاه در صورت تمایل می توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه اقدام به برگزاری کارگاه های تخصصی آزمایشگاهی (تئوری یا عملی) نمایند.

·              لطفا درخواست های برگزاری کارگاه ها را پس از واریز هزینه ثبت نام غرفه، به صورت مکتوب به دبیرخانه نمایشگاه ارسال نمایید.

·              آخرین مهلت ارسال درخواست برگزاری کارگاه آموزشی 25 فروردین ماه 1396 می باشد.

·              جهت جلوگیری از موازی کاری و برگزاری کارگاه های تکراری، درخواست ها در کمیته علمی نمایشگاه بررسی و تایید نهایی می شوند.

·              جهت تبلیغ کارگاه، عنوان کارگاه بر روی سامانه نمایشگاه اعلام عمومی می شود ضمن اینکه شرکت نیز می تواند به طرق دلخواه اقدام به تبلیغات نماید.

·              فضای مناسب جهت برگزاری کارگاه با توجه به تعداد ثبت نام کنندگان در کارگاه، در اختیار شرکت قرار خواهد گرفت.

·              در صورت نیاز به برگزاری کارگاه عملی با تجهیزات موجود در دانشگاه، مواد مصرفی بر عهده شرکت می باشد و هزینه بالاسری و استهلاک دستگاه محاسبه و اعلام می گردد.

 

5- معرفی شرکت ها

·              دبیرخانه نمایشگاه به منظور فراهم آوردن فرصتی برای معرفی شرکت، فضایی را در محل برگزاری تدارک دیده تا طبق برنامه زمان بندی از پیش اعلام شده، شرکت ها به صورت اختصاصی به معرفی توانمندی های خود برای حضار اقدام نمایند.

·              لطفا در صورت نیاز به قرار گرفتن در لیست معرفی ها، نهایتاً تا پایان روز 25 فروردین ماه 1396 به دبیرخانه نمایشگاه اطلاع دهید.

 

6- تخلیه و جمع آوری غرفه‌ها

·              شرکت‌کنندگان تا آخرین لحظة برپایی نمایشگاه در روز آخر مجاز به ترک یا تخلیة غرفه خود نیستند.

·              از تخلیه غرفه پیش از اختتامیه ممانعت به عمل خواهد آمد.

 

7- چاپ ویژه نامه نمایشگاه

      

 دبیرخانه نمایشگاه درنظر دارد به منظور معرفی آزمایشگاه های حاضر در نمایشگاه، ویژه نامه ای تهیه و در اختیار اساتید، محققین، دانشجویان و صنعتگران تمام نقاط ایران قرار دهد. لذا از شرکت های محترم دعوت می گردد در صورت نیاز به درج تبلیغات خود در پشت و یا روی جلد ویژه نامه و همچنین صفحات داخلی آن پس از انتخاب پکیج تبلیغاتی مورد نظر از این قسمت و پرداخت هزینه مربوطه، اطلاعت زیر را به آدرس ایمیل ما ارسال نمایید. 


نام کامل شرکت - لوگوی شرکت - اطلاعات تماس شامل تلفن، فکس و آدرس - معرفی محصولات و خدمات - تصاویر مورد نظر جهت چاپ

 

8- سایر

·             به منظور حفظ امنیت محیط برگزاری و فعالیت غرفه داران در غرفه خود در حین برگزاری نمایشگاه، کارتهای مخصوصی ممهور به مهر دانشگاه صادر و به آنان واگذار می شود. تعداد کارتهای مزبور بر اساس نیاز و به تعداد افراد معرفی شده از جانب شرکت خواهد بود.

·             غرفه داران ملزم به نصب کارت ارائه شده به روی سینه خود هستند.

·             متصدیان غرفه ها موظف به رعایت شئونات اسلامی می باشند.

·             نظافت محیط برگزاری نمایشگاه بر عهدة میزبان خواهد بود  ولی نظافت داخل غرفه‌ها بر عهده غرفه دار است.

·             کارت های سینه قابل واگذاری به غیر نمی باشد.

·             پذیرایی از غرفه داران محترم به ازاء تعداد افراد معرفی شده از قبل می باشد. پذیرایی شامل میان وعده و ناهار است.

 

 

9- تماس با ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام، رزرو غرفه ها و شرکت در نمایشگاه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

تلفن تمـاس                                                                              07731222629

همــــراه                            09179634341             09173758470

وب سـایت                                                               centlab.pgu.ac.ir

پست الکترونیک                                                    centlab@pgu.ac.ir

 

نشانی دبیرخانه:
بوشهر، خیابان خلیج فارس، دانشگاه خلیج فارس، ساختمان معاونت پژوهش و فناوری، دبیرخانه دائمی نشست ها و  همایش های علمی.

کدپستی 7516913817

 

 

آمار بازدید
 بازدید امروز : 30
 کل بازدید : 23196
 بازدیدکنندگان آنلاين : 16
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به دانشگاه خلیج فارس تعلق دارد.